Vi nøjes ikke med at finde en egnet konsulent og sende denne ud på egen hånd. Tværtimod. Først ser vi på behovet og forstår opgaven. Og med det forarbejde på plads finder vi en eller flere konsulenter. Den arbejdsgang falder i god jord hos vore kunder - og også hos vore konsulenter.

 

Carsten Schmedes, konsulent hos Software-ProBlivende forandringer - blivende værdi

Konsulent Carsten Schmedes:

"Som konsulent via Software-Pro er det en positiv oplevelse at være sendt ud for at hjælpe en kunde. Især fordi der er fokus på at skabe en BLIVENDE værdi hos kunden.

- Det bevirker bl.a.:

  • At der er fokus på at afstemme løbende med kunden, at konsulentens arbejdsindsats hele tiden er sat ind dér, hvor det giver størst udbytte for kundeprojektet, og hvor det samtidigt giver grobund for at implementere profitable - og blivende - forandringer.
  • Som konsulent har jeg desuden mulighed for at få 'sparring' med andre dygtige kolleger hos Software-Pro, hvis det vurderes at være en fordel for kunden. På den måde leveres en meget stærk konsulentløsning.

 

Mit indtryk er, at det også giver en god oplevelse for kunderne, som erfarer, at de får fuld valuta for pengene. I sidste ende tilføres mere værdi til kundens organisation, end størrelsen på udgiften til Software-Pro konsulenten. Også i det lange løb.

 
Carsten Schmedes
Ingeniør, specialist i Test og Proces-optimering"